Sjöbefälsföreningen - Info och rådgivning inom sjöarbetsmarknaden

SBF ser till medlemmarnas fackliga, ekonomiska och sociala intressen samt arbetar för en ständig förbättrad praktisk och teoretisk utbildning för sjöbefäl.

OVERVIEW

The website sjobefalsforeningen.se presently has a traffic classification of zero (the smaller the better). We have examined nineteen pages inside the website sjobefalsforeningen.se and found fifty-one websites referring to sjobefalsforeningen.se. We were able to discover two mass networking accounts acquired by this website.

SJOBEFALSFORENINGEN.SE TRAFFIC

The website sjobefalsforeningen.se is seeing alternating amounts of traffic all through the year.
Traffic for sjobefalsforeningen.se

Traffic ranking (by month) for sjobefalsforeningen.se

Traffic ranking by day of the week for sjobefalsforeningen.se

Neptuni Orden

Instiftades i Stockholm 1812 av sjömilitärer och sjökaptener. Neptuni Orden har som sin uppgift att genom understöd hjälpa sjömän. Och efterlevande samt att utöva hjälpverksamhet bland sina medlemmar. Avkastningen av donationer, testamentariska förordnanden och gåvor, är basen för Neptunihjälpen. Delar årligen ut ungefär en miljon kronor i form av understöd, bidrag och stipendier. Neptuni Orden har sina lokaler i Scharpska Huset,. Idag Sjöfartshuset, på Skeppsbron 10 i Stockholm.

PTK förhandlings- och samverkansorganisation

Uppfinningar och konkurrensklausuler nya avtal träffade. Svenskt Näringsliv och PTK har skrivit på avtal om konkurrensklausuler och om arbetstagares uppfinningar. Avtalen kommer börja gälla den 1 december 2015. Förhandling om avtal för omställning fortsätter. Svenskt Näringsliv och PTK fortsätter nu förhandlingarna om ett utvecklat omställningsavtal. Vidareutveckla dig och bli säkrare i din roll! Annorlunda pensionstips från vinnaren av Debatt-SM. 08 - 440 85 00.

Lambda Studentförening

1934 startades studentkåren Lambda av och för sjöfartsstudenter i Kalmar. 2010 blev Lambda en del av studentkåren Linnéstudenterna och istället för en kår är vi nu en studentförening. Vi i styrelsen på Lambda fungerar som en länk mellan eleverna, skolledningen och arbetslivet. På måndag börjar skolan för er som ska börja första året på Sjökapten, Sjöingenjör och Drift och underhåll! För er som ska läsa maskinbefäl klass 7 börjar det på tisdag! Har du några frågor om föreningen, skolan.

KNEGDEG Dina pengar med kollektivavtal

Dina pengar med och utan kollektivavtal. Eller räkna ut vad just du tjänar. Räkna ut vad just du tjänar. Se skillnaden och räkna ut vad just du tjänar. DINA PENGAR OM DU SKA VARA HEMMA MED BARN. DINA PENGAR OM DU BLIR AV MED JOBBET. DINA PENGAR OM DU SKADAR DIG PÅ JOBBET. DINA PENGAR OM DU BLIR SJUK. DINA PENGAR OM DU EN DAG SKA SLUTA ARBETA. DIN FAMILJS EKONOMI OM DU DÖR.

WHAT DOES SJOBEFALSFORENINGEN.SE LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of sjobefalsforeningen.se Mobile Screenshot of sjobefalsforeningen.se Tablet Screenshot of sjobefalsforeningen.se

SJOBEFALSFORENINGEN.SE SERVER

I diagnosed that the main root page on sjobefalsforeningen.se took three thousand two hundred and seventy-eight milliseconds to stream. I could not detect a SSL certificate, so in conclusion we consider this site not secure.
194.9.95.75

SERVER OS AND ENCODING

We diagnosed that this domain is weilding the Apache/2.2.22 (FreeBSD) PHP/5.3.10 with Suhosin-Patch mod_ssl/2.2.22 OpenSSL/0.9.8q os.

Sjöbefälsföreningen - Info och rådgivning inom sjöarbetsmarknaden

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The website states the following, "Vad gör SBF och SBF-O? Handledning och information för fackliga företrädare på lokal nivå." We viewed that the web page stated " Högrisktillägg vid transit Adenviken och Indiska Oceanen." It also said " Högrisktillägg vid fart på Benins och Nigerias territorialvatten. Skattereform kan lyfta tung arbetsmarknad. Sofia Malmström är utbildad matros men jobbar på matbutik. Men om regeringen säger ja till sjöfartsaktörernas förslag om tonnageskatt kan. EU-pengar till projekt för ruttplanering."

ANALYZE SUBSEQUENT WEB SITES

BO-E. SJÖBERG i Stockholm AB säljer maskiner för spånskiveindustrin och bioenergiindustrin

Utrustning för träskiveindustrin och bioenergiindustrin. Siktar för spån, damm etc. Och värmeugnar av alla typer. Man har även maskiner för framställning av spån för stallströ. Pressplåtar av mässing och stål. Plåtar med högglans, mattglans och en mångfald strukturer. Fuktmätare för spån, flis, pellets. Smidig mätning som ger sekundsnabbt resultat! S Damaso, Italien.

Anders Sjöberg - Katarina Saga Axel Lisa Sjoberg

Anders Sjöberg och Katarina, Saga, Axel, Lisa Sjöberg. Välkommen till en hemsida för familjen Sjöberg. Då många egentligen vill till några av bolagen. Eller andra hemsidor, har vi länkarna nedan. Söker ni familjen Sjöberg Stockaryd släktarkiv. Så hittar ni det här. Anders Sjöberg Malmö at LinkedIn. Anders Sjöberg Malmö at FaceBook. Anders senaste bok som gavs ut maj 2009. Internet för Turism and Event. Där den kostar 125 kr.

Sjöbergs släkten från Nötön - Pitholm - Piteå - PhpGedView

Sjöbergs släkten från Nötön - Pitholm - Piteå. Sjöbergs släkten från Nötön - Pitholm - Piteå. Denna GEDCOM är skapad av PhpGedView Online Genealogy 4. Pitholm, Piteå landsförsamling, Norrbotten, SWE. Pitholm, Piteå landsförsamling, Norrbotten, SWE. Detaljer om denna personen är skyddade. Pitholm, Piteå landsförsamling, Norrbotten, SWE. Pitholm, Piteå landsförsamling, Norrbotten, SWE.

Turridning - Sjöberga Islandshästgård Linköping, Norrköping, Stockholm, ridweekend, ridhelg, barnridning, stuga, rum, hästsemester, Åtvidaberg, Sverige, Östergötland, Ekenäs slott

Ett par stenkast från Ekenäs slott mellan Linköping och Norrköping. Emelie och Miranda myser med Ulfur. Väkommen till Sjöberga Islandshästgård önskar Camilla, Stefan och Emelie.

Sjøberg Båt AS

Velkommen til Sjøberg Båt AS, din forhandler av kvalitetsbåter! Sjøen for alle, 18.